Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027
3K Robert Siata zaprasza nauczycieli placówki Niepublicznego Przedszkola „Malutkie Misie” w Jaworznie do składania dokumentów rekrutacyjnych w ramach projektu pn. „Projekt wspierający nabywanie różnych kompetencji dzieci w wieku przedszkolnym oraz wspierający ich prawidłowy rozwój w myśli Pozytywnej Pedagogiki” (skrócona nazwa: Wspieranie nabywania kompetencji dzieci w wieku przedszkolnym w myśli Pozytywnej Pedagogiki).
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 o numerze FESL.06.01-IZ.01-00C1/23.
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.
Termin składania dokumentacji: 02.11.2024r. – 22.11.2024r.
Składanie dokumentacji:
• osobiście w Biurze Projektu;
• za pośrednictwem poczty/firm kurierskich na adres Biura Projektu;
• elektronicznie na adres e-mail: kontakt@malutkiemisie.pl
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
termin: do 22.11.2024r.
a) Szkolenie z zakresu pozytywnej dyscypliny dla pedagogów – 4 osoby;
b) Szkolenie z zakresu „Treningu Umiejętności Społecznych” – 4 osoby;
c) Szkolenia Montessori lub równoważne – 3 osoby;
d) Szkolenie z Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne lub równoważne – 3 osoby;
e) Szkolenie z Terapii ręki – kurs I i II stopnia z elementami grafomotoryki – 3 osoby;
f) Szkolenie z integracyjnych zabaw ruchowych – 4 osoby.
szkolenia realizowane będą od 25.11.2024r. do 28.02.2025r.
Dzięki środkom unijnym zrealizowaliśmy kurs „Pedagogika Montessori w przedszkolu i szkole”, który pozwolił uczestnikom na zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie pracy metodą Montessori.
Podczas szkolenia omówiono
– podstawowe założenia pedagogiki Montessori, w tym rolę nauczyciela jako przewodnika,
– znaczenie odpowiednio przygotowanego środowiska edukacyjnego oraz sposoby wspierania samodzielności i naturalnej ciekawości dziecka,
– uczestnicy kursu poznali zasady doboru i wykorzystania materiałów dydaktycznych Montessori oraz sposoby adaptacji tej metody do pracy w przedszkolu i szkole.
Szkolenie dostarczyło konkretnych narzędzi do praktycznego zastosowania w codziennej pracy z dziećmi, a uczestnicy uzyskali zaświadczenia i certyfikaty potwierdzające zdobycie nowych kompetencji.
Dzięki wsparciu funduszy europejskich możliwe jest wprowadzanie nowoczesnych i skutecznych metod edukacyjnych, wspierających rozwój dzieci i ich indywidualne potrzeby.
W ramach środków pozyskanych z Unii Europejskiej zrealizowano szkolenie z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych (TUS).
Uczestnicy zdobyli wiedzę i umiejętności w zakresie wspierania dzieci z ASD w rozwijaniu kompetencji społecznych, komunikacyjnych oraz umiejętności radzenia sobie w różnych sytuacjach społecznych.
Podczas szkolenia omówiono m.in.:
– podstawy teoretyczne i cele Treningu Umiejętności Społecznych,
– sposoby rozwijania kompetencji społecznych u dzieci, w tym z ASD,
– praktyczne techniki i narzędzia pracy z dziećmi w ramach TUS,
– budowanie poczucia własnej wartości i rozumienia emocji,
– strategie reagowania na trudne zachowania i wsparcie rozwoju relacji rówieśniczych.
Uczestnicy szkolenia otrzymali zaświadczenia i certyfikaty potwierdzające nabyte kompetencje.
Zdobyte kompetencje pozwolą na skuteczniejsze prowadzenie zajęć wspierających dzieci w rozwoju umiejętności społecznych, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb.
W ramach środków unijnych zrealizowano szkolenie z zakresu Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Uczestnicy zdobyli wiedzę i umiejętności w zakresie wykorzystywania ruchu jako narzędzia wspierającego rozwój psychoruchowy dzieci, zarówno o prawidłowym rozwoju, jak i tych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Podczas szkolenia omówiono kluczowe założenia metody, jej zastosowanie w pracy z dziećmi oraz zasady prowadzenia zajęć ruchowych. Uczestnicy nauczyli się planować i przeprowadzać ćwiczenia ruchowe wspierające integrację, rozwój społeczny oraz motoryczny dzieci w wieku przedszkolnym.
Szkolenie zostało przeprowadzone przez certyfikowaną placówkę doskonalenia zawodowego nauczycieli, a uczestnicy otrzymali zaświadczenia potwierdzające nabycie nowych kompetencji.
Dzięki wsparciu funduszy europejskich możemy skutecznie podnosić kwalifikacje kadry pedagogicznej, wspierając tym samym rozwój dzieci w naszej placówce.
Dzięki środkom Unii Europejskiej w ramach realizowanego projektu zorganizowano szkolenie „Terapia Ręki I i II stopnia z elementami grafomotoryki”, podnoszące kompetencje zawodowe nauczycieli i specjalistów pracujących z dziećmi.
Podczas szkolenia uczestnicy zdobyli wiedzę i umiejętności w zakresie:
– diagnozowania trudności w obrębie motoryki małej,
– prowadzenia terapii ręki dostosowanej do indywidualnych potrzeb dzieci,
– stosowania ćwiczeń wspierających rozwój sprawności manualnej i koordynacji,
– wykorzystania elementów grafomotoryki w pracy terapeutycznej,
– współpracy z rodzicami i specjalistami w celu skutecznego wsparcia dziecka.
Szkolenie zakończyło się uzyskaniem certyfikatów i zaświadczeń, potwierdzających zdobyte kwalifikacje.
Możliwość realizacji tego rodzaju działań rozwojowych dla kadry przedszkola to efekt wsparcia unijnego, które przyczynia się do podnoszenia jakości edukacji i terapii dzieci.
Dzięki środkom Unii Europejskiej w ramach realizowanego projektu zorganizowano szkolenie „Pozytywna Dyscyplina dla pedagogów”, podnoszące kompetencje zawodowe nauczycieli i specjalistów pracujących z dziećmi.
Podczas szkolenia uczestnicy zdobyli wiedzę i umiejętności w zakresie:
– budowania autorytetu nauczyciela opartego na stanowczości i uprzejmości,
– skutecznego reagowania na trudne zachowania dzieci i ich przyczyny,
– stosowania konsekwencji zamiast kar, by wspierać pozytywną atmosferę w grupie,
– motywowania dzieci bez oceniania i stosowania nagród,
– wzmacniania u dzieci poczucia własnej wartości oraz samodzielności.
Szkolenie zakończyło się uzyskaniem zaświadczeń, potwierdzających zdobyte kompetencje w temacie pracy metodą Pozytywnej Dyscypliny.
Realizacja szkolenia dla kadry przedszkola była możliwa dzięki wsparciu unijnemu, które przyczynia się do podnoszenia standardów edukacyjnych oraz skuteczniejszego wspierania rozwoju dzieci.
Dzięki środkom Unii Europejskiej w ramach realizowanego projektu zorganizowano szkolenie „Integracyjne zabawy ruchowe” rozwijające motorykę i rozwój społeczno-emocjonalny dzieci, podnoszące kompetencje zawodowe nauczycieli i specjalistów pracujących z dziećmi.
Podczas szkolenia uczestnicy zdobyli wiedzę i umiejętności w zakresie:
– prowadzenia zabaw integracyjnych i relaksacyjnych wspierających współpracę w grupie,
– stosowania ćwiczeń ruchowych wspomagających rozwój społeczno-emocjonalny dzieci,
– rozładowywania złości u dzieci poprzez odpowiednio dobrane aktywności,
– wdrażania treningu zastępowania agresji w pracy z dziećmi,
– rozwijania inteligencji emocjonalnej i umiejętności komunikacyjnych w grupie przedszkolnej i szkolnej.
Szkolenie zakończyło się uzyskaniem zaświadczeń, potwierdzających zdobyte kompetencje w zakresie prowadzenia zajęć ruchowych i społeczno-emocjonalnych.
Szkolenie dla kadry pedagogicznej zostało zrealizowane dzięki wsparciu unijnemu, które wspomaga podnoszenie standardów edukacyjnych i efektywne wspieranie rozwoju dzieci.
Zrealizowano wszystkie zaplanowane kursy zgodnie z harmonogramem projektu. Szkolenia miały na celu podniesienie kompetencji zawodowych nauczycieli i specjalistów, dostarczając im nowoczesnych metod pracy oraz narzędzi wspierających rozwój dzieci.
Zakres zrealizowanych szkoleń:
– Pozytywna dyscyplina dla pedagogów – 4 osoby,
– Trening Umiejętności Społecznych – 4 osoby,
– Szkolenie Montessori lub równoważne – 3 osoby,
– Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne lub równoważne – 3 osoby,
– Terapia ręki – kurs I i II stopnia z elementami grafomotoryki – 3 osoby,
– Integracyjne zabawy ruchowe – 4 osoby.
Rezultaty realizacji szkoleń:
– Wszystkie zaplanowane szkolenia odbyły się zgodnie z ustalonym harmonogramem.
– Uczestnicy zdobyli nowe kompetencje i umiejętności przydatne w pracy z dziećmi.
– Każdy uczestnik szkolenia uzyskał zaświadczenie o ukończeniu kursu.
Realizacja Etapu I projektu przyczyniła się do podniesienia standardów edukacyjnych w placówce oraz zwiększenia efektywności pracy pedagogów poprzez wdrażanie nowoczesnych metod dydaktycznych.
„Malutkie Misie”
Prywatny Klub Dziecięcy
Niepubliczne Przedszkole
ul. Bursztynowa 3,
43-600 Jaworzno, os. Gigant
© Copyright 2024 MalutkieMisie.pl
Wszystkie prawa zastrzeżone